Aankomst - Reisverslag uit Petaling Jaya, Maleisië van Dennis Spronk - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Petaling Jaya, Maleisië van Dennis Spronk - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 Maart 2015 | Maleisië, Petaling Jaya

Hi,

na een lange reis ben ik aangekomen in Maleisië. Na 15 uur redelijk afzien in een koud, luidruchtig en krappe vliegmachine, zittende naast een frans koppeltje op huwelijksreis, waarvan de vrouw ook nog een flauw viel halverwege ben ik toch eindelijk aangekomen ;)

Wat als eerste opvalt hier is wel de temperatuur. Het is hier zo benauwd warm dat na een honderd meter lopen het zweet je in stralen van je lichaam gutst. Verder is het eten hier erg goed, veel keuze en goed klaargemaakt. En dat voor maar een paar euro.

De mensen van Dutch lady zijn, ondanks dat niet iedereen even verstaanbaar engels praat, erg gastvrij en aardig tegen je. Ze vinden het erg fijn om een specialist vanuit Nederland te mogen ontvangen, maar verwachten daar ook behoorlijk wat voor terug. Maar deze uitdaging ga ik graag aan!

Morgen ga ik het binnenland in. Op weg naar de melkveebedrijven en milk collection points. Eens kijken hoe het boerenleven er hier aan toe gaat!

• 02 Maart 2015 - 16:55

Gretha:

Ha Dennis

Geweldig dat je ondanks de hitte toch de zo enthousiast bent.
    Heb je daar een privétaxi naar de boeren of krijg je een auto mee, of ga je met een riksja ;)?
    Heb je airco op je kamer?
    En kun je de muggen een beetje van je afhouden?
    Hoeveel melkvee hebben de boeren daar gemiddeld?
    Ik ben erg benieuwd naar jouw avonturen verhalen.

Liefs
    Gretha

• 02 Maart 2015 - 19:13

Ma:

Hoi lieve Dennis,

Ben je al bekomen van de lange reis? Wij waren blij met je belletje gisteren dat je goed was aangekomen.
    Nu gaat het echte werk beginnen. Ben erg benieuwd wat je daar gaat aan treffen.
    Zie je verslag wel verschijnen : -)
    .Succes en liefs mama

• 02 Maart 2015 - 19:56

Pa:

Hey,
    Mooi Dennis, klinkt goed. Maak je nog foto's?

Gr pa.

• 04 Maart 2015 - 17:34

Marianne:

Hoi Dennis,

Wij wensen je veel succes en plezier op je stageplek!

Groetjes Marianne