Vetrek - Reisverslag uit Kamperveen, Nederland van Dennis Spronk - WaarBenJij.nu Vetrek - Reisverslag uit Kamperveen, Nederland van Dennis Spronk - WaarBenJij.nu

Vetrek

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

28 Februari 2015 | Nederland, Kamperveen

Zo, de tas staat klaar, ingepakt en wel om zo de reis naar Maleisië te ondergaan. Vol met kleding voor een kleine vier maanden. Zelf had ik het aantal kledingstukken niet al te hoog ingeschat, maar op aandringen van mijn zorgzame moeder is het aantal kledingstukken haast wel verdrievoudigd. Dat gaat dus helemaal goed komen.

Om 16:30 uur vertrekt het vliegtuig. Eerst naar Parijs om van daaruit door te vliegen naar Kuala Lumpur Airport. Om 15:20 uur lokal tijd zal ik daar landen. Dan zal het hier zondag zijn 8:20 uur in de ochtend.

Dus hopelijk kan ik dan een berichtje doen als ik aangekomen ben.

Groetjes mij

  • 28 Februari 2015 - 13:51

    Sebo & Gretha:

    We wensen je een hele goede reis en behouden aankomst.
    Hopelijk kun je een beetje slapen tijdens de reis.
    Liefs van ons en we zijn in gedachten bij jou,
    Sebo & Gretha

  • 28 Februari 2015 - 14:08

    Carolina:

    Goede reis lieve broer! En heel erg veel plezier in Maleisië!
    Ik hou van jou, en ik ga je missen..
    Knuffel van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Afstudeerstage in Maleisië voor Dutch Lady Milk Industries Berhad in de functie van adviseur hygiëne op melkveebedrijven en milk collection centers.

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3273

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 14 Juni 2015

Maleisië

Landen bezocht: