Einde in zicht - Reisverslag uit Petaling Jaya, Maleisië van Dennis Spronk - WaarBenJij.nu Einde in zicht - Reisverslag uit Petaling Jaya, Maleisië van Dennis Spronk - WaarBenJij.nu

Einde in zicht

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

03 Juni 2015 | Maleisië, Petaling Jaya

Hey allemaal,

Het einde van de stage in Maleisie is alweer in zicht. De stage zelf is ondertussen afgesloten afgelopen donderdag. Ik ben de laatste tijd in het zuiden van het land geweest, op drie grotere bedrijven die rechtstreeks aan Dutch Lady leveren. Maar ook op de grotere boerderijen is nog zoveel te verbeteren. De laatste twee weken van de stage zat ik in het noorden van het land, in dezelfde regio waar ik begonnen ben in het begin van de stage. Nu was ik terug op een aantal bedrijven om klauwen te bekappen en advies en uitleg hierover te geven. Ik het een 25 koeien onder handen gehad en achteraf veel positieve feedback gekregen. Een aantal boeren willen mij volgend jaar weer terug zien! Toch mooi om dat te horen.

De laatste twee weken zal ik vullen met vakantie vieren en rustig tijd nemen voor het schrijven van mijn scriptie. Hier ben ik al mee begonnen, ben nu druk bezig met verbanden proberen te vinden en deze statistisch aan te tonen. Afgelopen weekend heerlijk bijgekomen in Indonesie op Bali. Lekker in de zee gezwommen en veel van het eiland gezien. Met een gehuurd autootje kon ik mooi overal komen en kon ik enigzins gekoeld mezelf vervoeren.

Ik kom terug op maandag 14 juni om 6:00 uur 's ochtends Nederlandse tijd. Ik vertrek hier om 23:40 lokale tijd en zal geheel in het donker vliegen. Als ik er niet meer aan toe kom om hier wat te posten hoop ik jullie allemaal weer te zien over een twee weken!

Gr Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Afstudeerstage in Maleisië voor Dutch Lady Milk Industries Berhad in de functie van adviseur hygiëne op melkveebedrijven en milk collection centers.

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 1017
Totaal aantal bezoekers 3266

Voorgaande reizen:

28 Februari 2015 - 14 Juni 2015

Maleisië

Landen bezocht: